חשיבה יצירתית מחוץ לקופסא – איך מאמצים פרספקטיבה חדשה?

 

חשיבה יצירתית מחוץ לקופסא – איך מאמצים פרספקטיבה חדשה?


עובדים, מנהלים ואנשים רבים, מחפשים  לאמץ לעצמם דרך חיים באמצעות דפוס חשיבה, פילוסופיה, על מנת שיוכלו להתמודד מול אתגרים באמצעות ראיית הבעיות באופן פתוח ועם הרבה דמיון. מדובר במילים אחרות על חשיבה יצירתית מחוץ לקופסא.

 על מנת להתחיל בהליך חשוב זה, יש להשתחרר מדפוסי חשיבה מקובעים, הטבועים בנו כבר מגיל צעיר כך שנוכל להגיע לפתרונות שהם אינם קונבנציונאליים. הצעד הראשון הוא לאמץ דפוסי חשיבה יצירתית ואז, תוכלו למעשה לחשוב "מחוץ לקופסא".

 

הסקרנות היא המפתח לחשיבה מחוץ לקופסא

סקרנות, היא תכונה שיש לאמץ אותה, היות  והיא זו נאשר מעודדת יצירתיות. יש להתחיל לשאול שאלות או להעלות רעיונות חדשים ולאתגר את דפוס החשיבה המסורתית. יש להתחיל לחקור תחומים שאינם מוכרים לכם.

 שקלו נקודות מבט חלופיות, בדקו אם ניתן יהיה למצוא גישה טובה יותר ואחרת להתמודד מול בעיות כגון: בעיות בעבודה, בעיות בחיי היום,יום ועוד. הירשמו לסדנת חשיבה יצירתית מחוץ לקופסא, מה שיסייע לכם המון לשנות את דפוסי החשיבה של כל אחד מכם.

 

הכישלון מהווה קרש קפיצה להצלחתכם

רבים אינם מודעים לעובדה, כי כישלון זה ממש לא סוף העולם, כי אם הוא זה אשר מהווה קרש קפיצה להצלחה. כל כישלון מכשל אותנו ומעניק לנו את התובנות ללמוד מטעויות ולא לחזור עליהן. דווקא באמצעות הכישלון שחוויתם, תוכלו לשנות כיוון והואזה אשר יקרב אתכם למציאת פתרונות יצירתיים.

 עליכם להישאר עם ראש פתוח, היות ולעולם לא תוכלו לדעת, מהיכן יגיע הרעיון היצירתי אשר יקדם אתכם להצלחה.

את כל השיטות הנכונות והיעילות, אשר תתבצענה באמצעות סיעור מוחין של עוד אנשים שמעוניינים לשנות כוון חשיבה, תמצעו בסדנת חשיבה יצירתית מחוץ לקופסא  באמצעות אחד מהמרצים המובילים בתחום ובעל וותק רב שנים.

 

סדנה אשר תקיף אתכם באנשים.שחושבים שונה מכם

ברגע שתקיפו את עצמכם באנשים אשר חו7שבי אחרת מכם, תתחילו להבין את הגיוון של מחשבות של אחרים אשר יציתו בכם את החדשנות, מה שיחשוף אתכם לרעיונות חדשים. למעשה, שיתוף פעולה וביקורת יחדד לכם את המחשבה, וידחוף אתכם לאופקים חדשים אשר יסייעו לכם בתחומים רבים. בסדנת חשיבה מחוץ לקופסא, ימנע מכם לבטל רעיונות שפחדתם לבטא אותם וכן, שיתוף פעולה וביקורות מהמשתתפים בסדנא  יגרום לכם למצוא את הפתרונות שלהם ייחלתם ולא ידעתם מאיפה מתחילים.

 

סדנה אשר תמלא אתכם באתגרים ותובנות חדשות

כל הנושא של חשיבה יצירתית מחוץלקופסא, הופך להיות מעניין ומאתגר, כאשר נותנים במה לאנשים נוספים בסדנא שמביעים את הרעיונות החדשניים שלהם להתמודדות מול מצבים שונים, למצוא פתרונות יעילים שלא חשבתם עליהם קודם לכן.

 האתגר הוא להפעיל את המוח , על מנת לצאת מדפוסי המחשבה הקודמים. באמצעות שיתופי פעולה, חשיבה בקבוצה, חידות מאתגרות ואפילו סיפורים מעניינים של המרצה, אשר יוכל להמחיש לכם, כיצד אנשים למדו לפתור בעיות כאשר החלו לתרגל את החשיבה מחוץ לקופסא.

 


כיצד לבחור נכון סדנת חשיבה יצירתית מחוץ לקופסא?

בישראל כל התחום של סדנאות בנושאי חשיבה יצירתית אך יש לבחור את הסדנא המקצועית, אשר תעניק לכם את ארגז הכלים שישמש לכם במגוון תחומי החיים. אחד מהקורסים המובילים בתחום הוא ירין קימור, שהוא מרצה ובמאי ישראלי שעוסק גם בקסמים.

 ירין קימור, כתב שני ספרים בנושאים פיתוח חשיבה הנקראים:" הבלתי אפשרי, אפשרי, וספרו הנוסף בתחום:" אז זהו שלא. ספריו נמכרו במיליוני עותקים בעולם, והפכו לרבי מכר   כמו כן,המציא קימור משחק קופסא של חידות מחוץ לקופסא וכן, הוא משתמש בקסמים שמסייעים בתהליכי החשיבה.

 ירין, מרצה בארצות רבות בעולם כגון: ארה"ב, רוסיה, סין וארצות רבות באירופה וכן, הוא מעביר הרצאות, גם באוניברסיטאות מוכרות בעולם. ובארץ הוא מרצה מול מוסדות גדולים כגון: מוסדות חינוך, משרד הביטחון, חברות סטארט אפ, עורכי דין ובתי חולים. אם גם אתם מעוניינים להתחיל לחשוב מחוץ לקופסא ולהתקדם בחיים שכל דבר בהם הופך להיות יותר דינאמי, הירשמו לסדנת חשיבה יצירתית מחוץ לקופסא של המרצה המוכר בארץ ובעולם, ירין קימור.

 

Comments

Popular posts from this blog

Coronavirus spoils SBI Cards debut, listing at far below issue price

Discovering Akansha Chaturvedi’s Journey Through Art

Payload bearers receive benefits of coronavirus disorder