סדנה למנהלים על יצירתיות- כלים ומיומנויות להובלת חדשנות

 

אם תרצו להגדיר את המילה יצירתיות, אז תוכלו למצוא, כי יצירתיות, היא קישור בון דברים. כשאתה שואל אנשים יצירתיים כיצד עשו זאת הם עשויים לחוש אשמים, כי הם לא מודעים ליצירתיות. זה נראה להם, ברור מאליו. למשל מנהלים יכולים לעשות זאת טוב יותר, משום שהם חשבו על ההתנסות שלהם. ישנם מנהלים שמעוניינים בחדשנות, והכוונה היא להיות מיוחד ולחשוב מחוץ לקופסא. היום ניתן להגיע אל סדנה למנהלים על יצירתיות. מנהלים יקבלו כלים ואף ערכו סיעור מוחין, מה שיסייע להם לבל את בית העסק שלהם  מחד גיסא, אך מאידך, למשוך לקוחות שיאהבו את היצירתיות שלהם.

 

בגלל התחרות והמסחר המתפתח ללא הפסקה, קיים הצורך ביצירתיות, כך מה שמנהלים זקוקים לו הוא לסגל ראיה רחבה, חשיבה גמישה ויצירתית ותפיסת המורכבות. מנהל חייב לעצמו בתקופה הזו, למידה מהירה מהתנסויות מוצלחות ומטעויות. השוק משתנה והופך להיות יותר דינאמי. כלים יעילים יינתנו באמצעות סדנה למנהלים על יצירתיות. כאשר מנהלים חושבים מחוץ לקופסא, הם מהווים  למעשה ערך רב. חשוב לשמור על היצירתיות בתחומים שונים בניהול היום,יומי.

שיקוף פנימי של פעולות ותהליכי חשיבה יצירתיים

מנהלים רבים, אשר קובעים ישיבות של סיעור מוחין בכל תקופה קצובה, משיגים תוצאות טובות יותר. כאשר יש דעות רבות, קיימים כיוונים מגוונים יותר לפתרון. קחו לדוגמא קונצרט, כאשר כולם מנגנים באותו הקצב, כל אחד מביא את הטון שלו ולמעשה נוצרת הרמוניה. ישנן שאלות שעולות  במשך סדנה למנהלים על יצירתיות, במיוחד כאשר מתחילים להבין על המאפיינים של כל ארגון וחברה ומה הצרכים של כל מנהל. כאשר עולות השאלות, זה מה שמסייע לפתח את יכולותיהם של המנהלים לחשוב באופן יצירתי, או במלים אחרות "מחוץ לקופסא".

תקשיבו לאחרים או פשוט- תפתחו את הראש

כאשר אתם מסוגלים להקשיב לעוד דעות, זה מה שלמעשה פותח לנו את הראש ולחשוב מחוץ לקופסא. כאשר אתם מקשיבים להשקפות של אחרים או לנקודות המבט שלהם, זה מה שבעצם גורם  למצוא פתרונות, באמצעות הערכה מחדש של החלטות שלא חשבתם עליהן קודם לכן, לפני ההרצאה. אחד מהמרצים הבולטים בתחום, ירין קימור, אשר נחשב למרצה מוביל בהרצאות למנהלים, חוקרים, מפתחים ומגוון של עובדים ומנהלים. ירין מרצה ועורך סדנאות בארצות רבות ברחבי העולם כגון : ארה"ב, רוסיה, סין, הודו ועוד ארצות באירופה. מבין לקוחותיו המוכרים, נמנים: IBM,HP, INTEL, MICROSOFT, גופי ביטחון וצבא, אוניברסיטאות ידועות ועוד.

ירין חיבר את הספר שהפך לרב מכר "הבלתי אפשרי- אפשרי" ואף פיתח ערכת לימוד ומשחק לפיתוח היצירתיות לכל הגילאים. ערכה זו נקראת "לצאת מהקופסא". ירין משתמש בערכה גם בזמן סדנה למנהלים על יצירתיות, מה שיוצר יותר אינטראקציה בין המנהלים אשר משתתפים בהרצאה.כמו כן, בסדנת המנהלים ילמדו, כיצד לחקור את הדרכים אשר יאפשרו להם להתמודד ביעילות מול האתגרים השונים ובכך, להפוך אותם למקור למידה וצמיחה.

לסיכום

חשיבה יצירתית שתלמדו באמצעות סדנה למנהלים על יצירתיות, תאפשר למנהלים, לבנות אסטרטגיה שיווקית יעילה יותר, להתמודד מול אתגרים ובעיות בעסק ולשמור על בידול. כל מנהל של חברה, ארגון או עסק, יודע כי מומלץ לו ללמוד, לחקור ולפתח את היצירתיות שלו. עולם העסקים מתפתח בצעדי ענק, ורק הופך להיות מתוחכם יותר, מה שמצריך יצירתיות רבה  ולהיות  תמיד במחשבה של צעד אחד קדימה.

Comments

Popular posts from this blog

Coronavirus spoils SBI Cards debut, listing at far below issue price

Discovering Akansha Chaturvedi’s Journey Through Art

Payload bearers receive benefits of coronavirus disorder