תריסי גלילה- הדרך הפשוטה לפתיחה וסגירה


 אנו רואים בבנייני דירות ובבתים פרטיים תריסי גלילה. הסיבה היא כי מדובר על מוצר חיוני למפתחי הבית, היות וקל לפתוח ולסגור את התריסים בלחיצת כפתור אם באמצעות מתג חשמלי, או באמצעות שלט רחוק. מדובר על תריסים שהם בעלי שלבים שנגללים כלפי מעלה על מנת לפתוח אותם. ישנם תריסים ללא ארגז, כאשר התריס נגלל בקיר עצמו, מה שמהווה מראה הרבה יותר אסתטי ולכן מומלץ להתקין תריסים חשמליים מסוג גלילה בעת בניית הבית או הדירה. יש לדאוג כי המנוע יהיה איכותי ולהפעיל את התריס בעדינות, כך שתוכלו לקבל הנחיות מהמתקין.

 

שליטה מוחלטת באור וצל באמצעות דיוק והפעלה של תריסי גלילה

אחד היתרונות הבולטים בהתקנת תריסי גלילה, הוא האפשרות לדייק באור וצל בהפעלת התריסים. ניתן לפתוח חלק מהשלבים, לפתוח לחלוטין את התריס או לכוון באופן הרצוי לכם את האור והצל. יש לציין, כי תריסים אלה, מגנים גם על הבית היות והם סגורים הרמטי והם  די מאסיביים וכן, הם מגיעים עם מנגנון נעילה פנימי, מה שמקשה על פריצה לבית או לדירה. אפשר לרכוש תריסים חשמליים מסוג גלילה מאלומיניום או מעץ. מי שאוהב סגנון חמים, אך עדיין מודרני, תריסים חשמליים מעץ, הם אלה שיתאימו מאוד לסגנון זה

 

תריסי גלילה לפרטיות מושלמת

רבים אינם אוהבים את העיניים המציצות של אנשים זרים. זו הסיבה כי תריסי גלילה, הם בדיוק עבור מי שמאוד שומר על פרטיותו. ניתן להתקין תריסים חשמליים אלה, גם בוויטרינה בסלון שיוצאת למרפסת בדירה או לחצר בית פרטי, וכן, בחדרי שינה. למשל ניתן לנוח שנת צהריים, כאשר התריסים מוגפים לחלוטין וליהנות משינה ערבה גם בשעות הצהריים.  בזמנו מחירם של התריסים החשמליים היה גבוה, אך היום בגלל הפופולאריות של תריסים אלה והתחרות בין החברות, ניתן למצוא אותם במחירים השווים לכל כיס.

 

תריסי גלילה לחיבור לבית החכם

עוד יתרון בולט בהתקנת תריסי גלילה, הוא אפשרות החיבור לבית חכם.כאשר אתם נמצאים בעבודה ואתם שכחתם להגיף את התריסים, באמצעות הטלפון החכם או המחשב הנייד, ניתן יהיה לשלוט בהם בכל מקום שבו תימצאו. יש לציין, כי מי שמעוניין בבידוד מושלם מקור וחום, מומלץ כי תתקינו תריסים חשמליים מסוג גלילה העשויים מעץ. היום הטכנולוגיה התפתחה, כך שמי שחושש מתחזוקה של העץ, אין לכם מה לדאוג, היות והיום אפשר למצוא תריסים מסוג זה,כאשר הם מצופים בשכבת מגן שמגנה מנזקי מזג האוויר.

Comments

Popular posts from this blog

Rapid City Cremation Services and Funeral Homes

Your pathway to success: Top immigration agents in Delhi

A Few Things About Towing Service Factors