תיקון תריסי עץ

 


היום תריסי עץ, הפכו לפופולאריים בקרב ישראלים שמעריצים עיצוב ואסתטיקה. מצד שני, מי שרוכש תריסים אלה, חייב לדאוג לכך, שתמיד יוכל בעל מקצוע, העוסק עם  תיקון תריסי עץ. מצד שני, אם רכשתם תריסי עץ ממפעל מסוים או יבואן אשר מחזיק במתקינים מקצועיים של תריסי עץ, לבטח הוא יספק לכם לאחר תקופת האחריות שירות תיקונים, אשר יעלה לכם כסף, כאשר תקופת האחריות תסתיים. תיקון של תריסיי העץ הוא שונה לחלוטין מתיקון של תריסי אלומיניום ולכן, יש למצוא את המומחים בדבר.

 

קל להחליף שלבי עץ בתריסי רפפה או גלילה

מאוד קל להחליף שלב עץ שנשבר בתריס  גלילה או בתריס רפפה, או כפי שהם מוכרים בשמם תריסי הזזה. ניתן להזמין כל גודל של שלב אצל מי שעוסק בתחום תיקון תריסי עץ. ניתן למצוא תקלות פשוטות ונפוצות, כגון תושבות גומי, או גלגלי תריסי הזזה שנוטים עם השנים להתבלות. אלה הם תיקונים שמחירם ממש זניח. יש לדעת, כי תושבות מאיכות גרועה, לא תחזקנה מעמד ויש לשים לב, כי תושבות התריסים, תהיינה מיוצרות מחומרי גלם איכותיים. מומלץ תמיד להיות עם האצבע על הדופק ולבקש ממטי שרכשתם ממנו את תריסי העץ, לשלוח לכם מתקן תריסים מטעמו, אשר יבדוק בכל שנה-שנתיים את מצב התריסים ולהקדים תרופה למכה.

 

תיקון תריסי גלילה מעץ

ממש כמו בכל תיקון של כל סוגי תריסי הגלילה, ניתן למצוא כי ישנן תקלות נפוצות, גם בתריסי גלילה מאלומיניום, אך גם בתריסי גלילה העשויים עץ. כל מי שמתמחה בנושא תיקון תריסי עץ, יוכל להחליף או לתקן מנוע של תריס גלילה מעץ, להחליף רצועות שנשחקו עם הזמן, להחליף שלב עץ שנשבר ועוד. יש לשים לב להוראותיו של מתקן תריסי העץ, אם לגבי התחזוקה הנכונה של התריסים, או ממה יש להיזהר על מנת שהחלק החשוב והיקר ביותר של התריס שהוא המנוע לא יתקלקל. מנוע של תריס לילה עולה  הרבה כסף ולכן יש לבחור מראש תריסי גלילה מעץ שהמנוע שלהם  מוכר ואיכותי, על מנת למנוע הוצאות יקרות  מאוחר יותר. יש לשים לב ולמצוא את מי שמתמחה שנים בתיקון כל סוגי תריסי העץ, כך שתהיו בטוחים כי התריסים היקרים שרכשתם, נמצאים בידיו של מתקן מומחה , אשר לא יגרום יותר נזק מאשר תועלת.

Comments

Popular posts from this blog

Rapid City Cremation Services and Funeral Homes

Coronavirus spoils SBI Cards debut, listing at far below issue price

Your pathway to success: Top immigration agents in Delhi